Er is iets mis gegaan klachtenregeling
VITway streeft naar een goede dienstverlening. Het kan desondanks voorkomen dat u niet tevreden bent.
Lees hier meer over in onze klachtenregeling.
ONZE KLACHTENREGELING
Mocht het onverhoopt voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met VITway.
Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:
- Dag van de aankoop/behandeling;
- uw naam, adres, woonplaats;
- mailadres en telefoonnummer
Verstuur uw klacht naar:
U kunt het schriftelijk indienen via onderstaand adres:
VITway
t.a.v. Klachten
Zadelmakerstraat 33
9403 JG Assen
Nederland
Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Goed om te weten:
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de klachtenregeling Erisietsmisgegaan.nl.